ERASMUS+PROJEKTAS – KALBŲ MOKYMAS(IS) IR TECHNOLOGIJŲ TAIKYMAS SKAITMENINIAME PASAULYJE, ĮTRAUKUSIS UGDYMAS

  • Paskelbta: 2022-10-24
  • Kategorija: Renginiai

2022–2023 m. m. Vilniaus Abraomo Kulviečio klasikinė gimnazija vykdo Erasmus+ projektą „Kalbų mokymas(is) ir technologijų taikymas skaitmeniniame pasaulyje, įtraukusis ugdymas“. Projekto tikslas – tobulinti profesines kompetencijas, taikyti inovatyvius mokymo metodus ir priemones įtraukiojo ugdymo procese tobulinant dėstymo metodiką.
Spalio 9–16 d. gimnazijos mokytojai dalyvavo specialiųjų poreikių mokinių bei įtraukiojo ugdymo mokymuose „Smart Teachers Play More“ Reikjavike, Islandijoje. Tai įdomiais praktiniais pavyzdžiais pagrįsti kursai, kuriuose daug dėmesio skirta mokymuisi, pasitikėjimo ir kūrybiškumo ugdymui žaidžiant, judant ir užsiimant sensorine veikla. Kursus vedė pedagogė iš Jungtinės Karalystės, kuri dvidešimt penkerius metus aktyviai dirba su mokymosi negalią turinčiais žmonėmis ir pagalbiniu personalu. Jos praktika grindžiama pozityvumu, visišku atsidavimu darbui, įsitraukimu į procesą, ugdytinių gebėjimų atskleidimu ir holistiniu požiūriu.
Įtraukiojo ugdymo kursas suteikė žinių ir apie Islandijos mokyklų sistemą, pagal kurią siekiama ugdyti kiekvieną vaiką atskleidžiant empatijos svarbą, skatinant pasitikėjimą savimi, savivertės jausmą, padedant suvokti savo vietą pasaulyje. Mokytojai, logopedai, psichologai ir kiti švietimo darbuotojai iš 18 Europos šalių keitėsi patirtimi ir idėjomis, kaip padėti specialiųjų poreikių turintiems asmenims ir įkvėpti juos. Gera savijauta ir streso valdymas mokyklos aplinkoje padeda veiksmingai taikyti atviros ir palaikančios darbo kultūros kūrimo, pozityvaus bendravimo ir bendradarbiavimo bei streso atpažinimo ir jo prevencijos metodikas. Vizito metu mokytojai turėjo galimybę aplankyti Islandijos mokyklą „Dalskoli“, kurioje mokymas paremtas pozityvumo nuostata. Kartu tai buvo proga iš pirmų lūpų išgirsti, kaip Islandijoje, kurioje gyvena tik 330 tūkst. gyventojų, bet yra labai daug garsių sportininkų ir menininkų, mokiniai ugdomi skatinant jų motyvaciją.
Kursų metu buvo akivaizdžiai įgyvendintas pagrindinis projekto principas, kai mokytojai mokosi pozityvioje aplinkoje, dalindamiesi idėjomis ir patirtimi su kolegomis iš įvairių šalių. Tai buvo tikrai unikalūs, praturtinantys edukaciniai mokymai įkvepiančioje aplinkoje.


Snieguolė Imbrasienė, anglų kalbos mokytoja metodininkė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos