icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.

PATIRTINIO MOKYMO(SI) pavyzdys

  • Paskelbta: 2020-01-23
  • Kategorija: Renginiai

Situacija: gimnazijos direktoriaus pavaduotojai ūkio reikalams prireikė patikslinti valytojų valomus plotus. Žinodama, kad gimnazija skatina patirtinį mokymą(si) per bendruomenės veiklas, ji kreipėsi į matematikos mokytojas.

Veikla: pasirodė, kad Vigilija Kelerienė su aštuntokais pagal programą eina plotų skaičiavimą. Visos suinteresuotos pusės greitai susitarė ir suplanavo veiklas: direktoriaus pavaduotoja išskleidė gimnazijos planus, valytojos rodė valomų teritorijų ribas, vieni mokiniai matavo, kiti skaičiavo, o mokytoja Vigilija Kelerienė koordinavo visas veiklas, stebėjo, kaip mokiniai teorines žinias taiko praktikoje, konsultavo, derino rezultatus.

Rezultatas: mokiniai realiomis sąlygomis taikė žinias, suvokė, kokių iššūkių kelia toks procesas, bendravo ir bedradarbiavo su skirtingos patirties grupių nariais ir įvykdė gimnazijos personalo užsakymą. Tiesa, „alga“ už darbą buvo sukomponuota iš skirtingo pobūdžio „valiutų”: pažymių, padėkų, šypsenų ir geros nuotaikos.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
Naujienų archyvas